torstai 9. heinäkuuta 2015

"Jaksaa, jaksaa"


Kesä saa liikkumaan, on paljon mukavampaa lähteä lenkille lämpimällä ilmalla kuin talvipakkasella. Mä saan kesästä virtaa, motivaatio kohoo ihan silmis. Lenkki ei oo enää pelkkä lenkki, se vedetään täysillä loppuun asti, luovuttamatta missään vaiheessa.

Kesän ajaksi oon vaihtanu mun saliohjelman nelijakoiseen. Mulla on selkä,rinta-vatsa,jalka ja käsipäivät. Salin lisäksi käyn lähes joka päivä lenkillä ja yritän syödä säännöllisesti ja katsoa vähän mitä syön. 


Kesän aikana treenauksesta on tullut jo niin tapa, että lähden automaatisesti lenkille, salille tai muualle treenaamaan :D 

Mä oon samalla myös tosi laiska treenaaja. Saliohjelmien vaihto on mulle ihan liian työlästä, en vaan jaksa uhrata ajatustakaan koko asialle. Välillä tuntuu tosi tylsältä tehdä aina samoja juttuja käsipäivinä jne... Yritän mä välillä löytää intoa muutoksiinki mut ajattelu näis asiois ei oo mun juttu :D Kaveri on nyt pari kertaa vetäny mulle jalkapäivän ja oon nauttinu ihan täysillä ku ei tarvii miettii päätä puhki siitä mitä tekee seuraavaksi. Muutenki ku on saanu vähä huomautuksii ja korjauksii liikkeissä niin paljo paremmal fiiliksel tekee :)) Mä tykkään siit ku joku rääkkää mut salilla ihan kunnolla, mitä rankempi treeni sen parempi ja saa kyl tuntua seuraavana päivänäki :DD 

Joskus on myös tosi ihana ottaa ihan rauhallisesti, käyä vaan lyhyel lenkil tai pyhittää koko päivä pelkälle sohvalla makaamiselle ja suklaan syönnille ;) Mä pidän yleensä ns lepopäivän kerran viikos, joskus käyn lenkillä, mutta joskus en tee kirjaimellisesti mitään. Seuraavana päivänä on niin ihana lähtä taas vetää kunnon treenii ku energiaaki on paljo enemmän :)

Vietetään mahtava loppukesä, vaikka säiden puolesta ei tätä edes kesäksi vois kutsuakkaan ;)

Kuvat by: Henttu 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti