maanantai 13. huhtikuuta 2015

Millainen minä olen ihmisenä?

On hankalaa rueta itse ajattelemaan, millainen on. Enhän mä loppuen lopuksi kuitenkaan tiedä, mitä näytän ulkomaailmalle itsestäni. Pidän itseäni aika avoimena ihmisenä ja kavereille pystyn kertomaan melkeinpä kaikesta. Toisaalta olen myös ujo uusien ihmisten seurassa.

Joskus puhun taukoamatta, toisinaan olen hiljaa ja ajattelen oman pääni sisällä. Olen melkein aina valmis kaikkeen ja en yleensä ole se, joka jää kotiin, kun muut lähtee bilettämään :D Pidän itseäni myös luotettavana ja osittain määrätietoisenakin, tiedän mitä haluan ;)

 Otan helposti itseeni, ja saatan suuttua hyvinkin verisesti. Joskus takerrun tosi pieniin asioihin ja saan aikaan suuren riidan. Tästä piirteestä en pidä itsessäni. Liiallinen tempperamentti on pahasta ;D

Menen usein sieltä mistä aita on matalin, toki otan vastaan myös haasteita ja varsinkin koulumenestys on minulle tärkeää. Nykyään pienestäkin asiasta saa helposti ylimielisen leiman ja pakko sanoa, että joskus tulee oltua itsekkin enemmän tai vähemmän ylimielinen. En ole kaveriporukasta se, joka ryntää auttamaan kaikkia ja säälii ihmisiä.

Halusin saada myös kavereiltani hieman apuja tämän postauksen tekemiseen ja pyysin heitä kertomaan millainen minä olen :D Sain aika värikkäitä vastauksia :

"Oot jännä, hyvää seuraa ja kännissä ihan sekopää".

"Oot hidas ja sulla on aika yksinkertainen huumorintaju".

"Hyvä koulussa, kaksimielinen ja ihastut vääriin miehiin".


"Asiallinen ihminen  ja hyvä ystävä".


Tuossa nyt jotain millanen mä oon mun kavereiden mielestä.Allekirjotan kyl jotku kohdat itsekkin, mutta on tuol pari asiaa joista olen erimieltä >:)


Tässä oli nyt lyhyesti, kuka täällä blogin takana oikeen on :D




















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti