keskiviikko 27. elokuuta 2014

Minä ja urheilu osa 1

"Miksi treenata, kun voi syödä?" Minulla se kääntyy paremminkin toisinpäin: "Miksi syödä, kun voi treenata?"

Urheilusta on tullut parin viime vuoden aikana iso osa mun elämää. Siihen on vaikuttanut kaverit, ulkonäköpaineet ja liikunnan ilon löytäminen. Mä rakastan sitä tunnetta, kun saa vetää ittensä ihan loppuun kovalla treenillä. Juosta kuus kilsaa levähtämättä, vetää kunnon treeni salilla, pyöräillä niin kovaa ku jaloista vaan saa irti läkähtymiseen asti... Liikunnan muotoja on monia, mutta erityisesti mä rakastan joukkuepelaamista. Mä voin myöntää sen, minä olen huono häviäjä! Oli vastassa samantasoinen tai minua parempi urheilija, mä vihaan häviämistä.. :D




Mitä urheilua mä sit inhoon? Koripalloa, uimista, sauvakävelyä... lajeja on monia ja niitäkin voisin luetella pitkän litanian. Kaikesta ei vain voi tykätä, se on selvä. Mä en oo nopee juoksemaan, mutta kestävyydessä pärjään paremmin. Haluaisin alkaa pelaamaan joukkueessa salibandyä, mutta en oo vieläkään saanu aikaseksi hakee joukkueeseen ja alkaa olla liian myöhästä :P Tietty käyn juokseen ja salilla suunnillee säännöllisesti mut haluisin niin pelaamaan joukkueeseen.

Mä en osaa yhdistää terveellistä syömistä ja liikuntaa. Mä syön älyttömän epäterveellisesti. Suklaa on mun pahin pahe. Mä syön sitä lähes joka päivä ja hampaatkin kiittää ;) Mä haluisin laatii itelleni jonkunlaisen listan/ohjelman miten alkais treenaan ja samal pyrkisin sit tuloksiinkin :D En oo vaan saanu aikaiseksi toteuttaa tommosta. Noh... Ehkä sitten ajallaan mä jaksan rustailla paperille jonkun näköistä treenikalenterii niin kaikki ei tulis nii extempore ku tähän asti :D

Tää oli nyt tällane pikanen päivitys ja aatelin tehä tälle jatko-osan lähiaikoina :DD Ens kerralla tosin postausaihe on jokin aivan muu kuin urheilu! ;)






1 kommentti:

  1. Monet säbäjoukkueet ottaa kesken kauenki porukkaa mukaan, joten kannattaa soittaa valmentajalle jos sua homma kiinnostaa ja tulla kokeilee reeneihi. en usko että vielä on liian myöhästä :)

    VastaaPoista